zboží viditelné poškozené při přepravě kupující od přepravní společnosti nepřebírá
kupující je po převzetí zboží povinen ho prohlédnout a pokud zjistí závady neprodleně do následujícího pracovního dne elektronicky informuje prodávájícího o závadách, při prodlení nahlášení škody způsobené přepravcem nebude reklamace přepravní společností uznána
způsob reklamace: elektronicky na adresu info@statekazahrada.cz, do emailu uvést číslo objednávky, popis závady zboží + přiložení fotografie závady, doklad o vlastnictví zboží (faktura, dodací list)
prodávající vyrozumí kupujícího o přijetí reklamace elektronicky nejpozději do 3 pracovních dní a rozhodne o dalším postupu
reklamace včetně odstranění závady bude provedena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající nedohodne s kupujícím jinak
nárok na reklamaci uplatněnou v záruční době zaniká při:
poškození zboží při přepravě (nutno řešit s přepravcem při prevzetí)
porušením ochranných nálepek a pečetí pokud jsou na výrobku
neodborným zacházením nebo chybnou manipulací
zboží bylo poškozeno živly
zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním